facebook

Jag ska inte påstå att jag va med på den första facebook vågen som va då alla skulle skaffa det - Har du facebook ? gick alla o fråga varandra , som om det var den självklara grejen som påvisa att man var med o hade koll..

Meeen , till slut så skaffade jag facebook o bara hade det. Den senaste tiden så har jag spenderat flertalet timmar på att uppsöka vänner jag har haft innan. Och det är verkligen härligt. Att efter 10 års ingen kommunikation att återigen ta kontakt. Får reda att rykten jag hade hört om fängelse o död inte alls stämde.

Jag är glad att facebook blivit så omfattande. Då jag har lyckats komma i kontakt med människor som jag inte annas kunde få tag på men tänk på til o från.

Jag blir minst lika glad när jag får höra av att de har tagit tag i sina liv så som jag har gjort. Som idag, ringde jag upp en vän som fanns där innan drogerna kom i våra liv. Han är ren från allt nu och det glade mig som fan. Typ min dag är på topp nu för det.

Ne, nu ska jag röja färdigt här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0