En dag som denna....

En dag som denna känns det bra.

Är på utflykt i Karlshamn. ska snart till Gösta o rodda lite med hans dator. Senare ska jag fota till en fototävling o efter det kommer hjärtat hem runt 22.

Det känns skänt att ha flyttat, men att det är kaos pga ommålning stör mig lite faktiskt. Eller. det stör mig rätt mycket. Visst, jag gillalalala läget o så. men ja..  längtar tills allt är färdigt. Då sk ajag lägga upp lite bilder här..  fast.. jag kan ju ta en bild på hur det ser ut nu i o f s.. =) 

Börjar bli hungrig med.. 


MEN.. hur man än vändero vrider på det.. så har jag det bra.  en underbar flickvän som förstår mig mer än vad jag vågar erkänna... =)


Underbar sysselsättning som jag får betalt för...

O underbar omgivning.


Kommentarer
Postat av: Pia

Låter bra.

Var rädda om er!

2009-03-30 @ 18:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0