Model for a day Olofström =)

NU ska vi köra model for a day konceptet här i blekinge o se hur det slår ut.

De som ligger bakom är jag som fotograf, Bertil Knoester som fotograf samt Jennifer som make up artist.

Mig vet ni ju vem jag är..

Bertil har jobbat inom reklam i 30 år och har ett kontor/studio i olofström så det är där vi ska vara.


Jennifer har bland annat jobbat i Milano med diverse fotografer o modeller som jag tyvärr inte har nåt namn på just nu!


Men  hur som helst.. vi ska testa köra Söndagen den 22 Februari.Då mest för att se hur logistiken och allt omkring fungerar och sedan utvärderar vi o kör på =)

Spännande med nya projekt.

ne, nu ska jag fortsätta pilla här


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter som en bra ide.. hoppas det funkar. Men ett tips.. 5 bilder på en CD låter lite lite, tänkte mest om ni ska ta mer betalt sen så kanske man kan få en bild utskriven med?

2009-02-05 @ 19:47:54
URL: http://sandish.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hoppas det kommer gå bra för er. =)

2009-02-05 @ 23:11:32
Postat av: Jennifer Make-up artist

Äntligen ett nytt inlägg!!!



Hmmm, jaja Bing0 Rimer... Dr.Alban... Ljub0mir Vranjes ect...:D

2009-02-06 @ 00:51:23
URL: http://jennifermakeup.blogg.se/
Postat av: Pia

Lycka till!

Ni är ju ett bra team du och Jennifer:)

2009-02-06 @ 11:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0