Softish

Eftermiddagen har varit lugn.. stack en repa på stan o hälsa på lite folk, tyvärr så verkar inte Magnus ha sin musikaffär öppet så ofta numera, så nån riktig onani över hela Ronnebygatan blev det inte..  På vägen hem såpassera jag systembolaget.. gick förbi 150 meter.. sen ..vände jag 150 meter o gick in..

Det var så kul att gå omkring o bara läsa av människor. Allt från törstiga luffare till ännu mer törstigare societets smygalkoholiserade kärringar..  Typ stå o kolla på en dyr konjak, men i korgen har de en putte brännvin o några 7.2or. Sen har vi den vanliga skaran som köper lite gott o blandat..

Jag såg inte nån som brukade göra som jag. att köpa 15 st 7.2 lapin kulta.

Men jag köpte i alla fall lite gott o blandat. 2 av varje.. vet inte ens vad jag köpte, lnågra öl, några cider, o nån flummig röd grej för 20 kr...

Och? tänker du kanske som läser detta.

Eller:NEJ FÖR HELVETE THOMAS, om du känner mig lite mer...


Men saken är så att detta är inte till mig. Utan, det var länge sen jag hade nåt hemma om jag får besök.


För jag dricker inte.., har inte gjort på över 6 år och tänker inte börja för den delen heller. Och jag trivs som fan med det...

Men jag funderar på om jag ska ut i kväll.. Starka krafter har frågat mig om jag ska ut... Men om jag ska ut så kommer det attsluta med att jag ställer mig på en hörn.. börjar dra lite i benet.. o rätt som det är så står jag o dansar i någrar timmar... så där spontant liksom...

Det har hänt att folk undrar om jag går på droger.. - inte längre, brukar jag svara.

o lite klänkar då.. ( tyvärr verkar bilderna från festernavara flyttade eftersom vår server har flyttat..)

www.tranceport.se

saknar festerna... får väl rodda til nåt snart,

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag dansar aldrig nykter lalala... Fan jag vill med "våga" dansa nu men det verkar inte hända så du får dansa lite åt mig allt;)

2008-09-26 @ 18:00:32
URL: http://skogsmulla.bloggagratis.se
Postat av: Pia

Förstod väl att drickat inte var till dig:)

2008-09-27 @ 12:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0