lekt med J & J

Idag har jag först o främst klippt klart en musikvideo.. nu återstår det roliga o kreativa i det hela....
Sen på kvällen, så fota jag med J & J..  Jennifer o Jonna..  Vi var hos Jennifers föräldrar där vi fick låna deras coola badrum.


Det gick över förväntan.. Känns skitbra att Jonna har kommit til en punkt då hon kan leverera så jävla bra....

låter bilden tala för sig själv..


.

Här har jag gjort en enkel styling bara..  vet inte om jag ska bärja med att skriva ner hur jag gör mina bilder.. om det finns nåt intresse. denna bild är i alla fall bara 15 lager totalt.

ne. nu ska jag fortsätta redigera....

Kommentarer
Postat av: Anneli (MB)

Mäh! SJUKT läcker bild! DAMN! Du är grym Thomas... fan, jag är mållös. Vill oxå ha såna foton ju ;-)

2008-10-05 @ 15:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0