Söndag 22

Idag är det en viktig dag för Thomas.

Idag är det nämligen 7 års drogfrihet. =)


fan va underbart. inte känna att behöva slava under nåt skit och har skapat mig ett underbart liv fylld med allt från glädje til sorg..  Nu under en period, så har jag grävt ner mig i nåt som kan kännas som ensamhet, övergivenhet..

Jag ä varken ensam elelr övergiven, men jag saknar Jessica, vi har haft mycket på var sitt håll, så vi har knappt träffats. o det är lite betyngande. Men om c:a fem veckor bo vi ihop. Det gjorde mig på mind om att jag måste börja packa nu i veckan. JAg är trött på oplanerade flytt som sker i alla hast, med visdomsorden "det ordnar sig".. jo, klart det ordnar sig. men jag vil gärna ha lite bra ordning .


Idag så var det Modell for a day / olofström. Det gick över förväntan då det var mest för att se hur det gik att genomföras. Så i morgon ska vi utvärdera projektet.


Jag är hungrig, men orkar inte laga mat o pizzeriorna har stängt.. Jag orkar nog inte ens dra ut nu kom jag på..  får laga nåt dårå...

mat o sen somna framför burken nån gång. Mm underbart.

Kommentarer
Postat av: Jennifer Makeup artist

Grattis, det är grymt bra av dig!

2009-02-23 @ 00:39:13
URL: http://jennifermakeup.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis eller vad man säger =)

2009-02-23 @ 09:44:40
URL: http://sandish.blogg.se/
Postat av: Pia

Grattis till dig!!

Fem veckor går fort.

2009-02-23 @ 09:54:42
Postat av: adam

bra jobbat T! =)

2009-02-23 @ 15:49:12
Postat av: Hilea

grattis!!!!!

grymt bra jobbat...

2009-02-24 @ 00:01:16
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0