Ja, vad som har hänt idag

Det började med att jag gick upp vid nio.. skulle leverera en dvd skiva med bilder från fotoprojektet Blekinge UPP til deras webmaster JH.


När jag ska ta hissen upp kommer jag på att tänka på min byrå i hallen.. o där ser jag skivorna liggandes... Känner efter i min datorväska.. NO DVD..

åker upp , lämnar ifrän mig datorn o erkänner mitt misstag o kör o hämtar dem.

Lämnar av dem o sen åker hem igen...

Jennifer o jonna skulel komma kl 12 o vi skulle köra til runt 18, för då hoppads jag att åka til min underbara bästaste Jessica o ha kuddkrig...

Först kommer jonna lite för tidigt medans jag äter min brutala köttfärs-sås.. o hennes första kommentar lyder: -ojoj, här luktar det mat.  I det här läget känenr jag till hennes hunger efter mat, så hon får ta.

jennifer kommer lite senare o då kör vi igång.. jag pillar med mitt, jennifer i extas om massa ideér o jonna försöker få en bild ihuvudet om hur jennifer menar. rätt roande att se.

Sen sker det i vanlig ordning, jenife sminkar Jonna, jag pillar med allt mjligt under tiden, sen fotar vi.. o den processen gjorde vi fyra gånger idag.

Idag var det mycket Jennifers ideér, så jag lät henne hålla på med lösfransar, bajsbrun läppstift,  o tillsist... deg. inte bröddeg.. utan bara vetemjöl o vaten.. o ... inte så fast deg heller.

efter plåtningen ockupera Jonna mit badrum o hade liiite svårt att få bort allt från håret.. så jennifer fick hjälpa till innen i badrummet medans jag gick omkring o städa upp degklumpar lite här o där...

sen kommer jonnas pojkvän ( tror jag det var) o hämtar henne o så sticker alla..

Då hade jag hoppats at få åka til Älsklingen, men hon jobbade =(.

Så jag sätter igång o rensar avlopp!.. massa deg + massa hårstrå = vatten som rinner ut sakta.

men det gick smidigare än jag trodde.

så nu har jag ätit, jag sitter o diskuterar mina ögon med älsklingen över msn och ska kanske ta o kolla genom bilderna lite..

ja, det ska jag. 

o dagens citat.

"När du pekar mot nån med ett finger, så har du tre fingrar mot dig själv"



Kommentarer
Postat av: Jonna

Thomas ! Tack för denna uppriktiga belysning av mittg matbeteende. Jag tänkte fråga dig om dendär argenturen som du sa att du hade sagt att jag skulel skriva till? Nå?

2009-02-21 @ 10:24:02
URL: http://jonnaevelina.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Äntligen lite nytt material att få se sen.. :P

2009-02-21 @ 13:53:58
URL: http://sandish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0