idag dårå

Vaknade runt åtta.. insåg misstaget o somna om till halv tio.

skickade lte sms med hjärtat o sen tog ett skönt bad.

Hämtade Bengan o tess inför en session på stationen.

väl hemma hos mig fastna jag o bengan framför Stargate Atlantis medans Tess gjorde sig ordning.

- Kan ni inte sätta på lite musik, hörde vi från badrummet...
- Neee.. Bengan är helt inne på stargate ( vilket var en ren lögn från mig, jag som va inne i det )

Sen fotade vi lite japansk inspirerat. SÅ nu har de åkt o jag sitter här i köket o känner ett lugn infinna sig.

Nu har jag inga mer åtaganden. ska ta o varva ner med ett bad strax. kanske til o med unna mig ett riktigt gay-bad.. men skum o tända gay ljus =)

Här lite bilder dårå..



Jonna på bild, Jennifer makeup



Tess o bengan som ljus assistent


Kommentarer
Postat av: Pia

Häftiga bilder!

Ja där ser du, ingen dag är den andra lik,

så du har nog mycket att skriva om vad som händer

i ditt liv,vad det än må vara som händer från dag till dag:)

2009-02-21 @ 17:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0