Helg

I torsdags så fick jag ett ryck när jag vakna.


Linkoping tänkte jag.. o en timma senare satt jag i bilen körandes upp mot linköping. Men denna gången hade jag i huvudet "inga böter, inga böter". så jag höll hastigheterna hela vägen, förutom vid omkörningar av pensionärer och lastbilar.

När jag väl kom upp i lkpg, så stack jag till fritidsgården jag bukade hänga vid, hade ett ärende där, skulle lämna en dvd till en på fältgruppen. SÅ jag passade på att gå genom min gamla skola..  det kändes bra. fylldes av alla möjliga minnen som hade varit glömda. Härligt.

Sen sktack ajg till stan o gick lite där. träffade några bekanta och passade på att äta på Kebabbaren, ingen lkpg resa är fullständig om jag inte äter där.

Sen stack ajg på ett möte o efer det körde hem till hjärtat. En trevlig daytrip, skönt att göra annat med.

Igår så vart det att slappa hela dagen med hjärtat, åt bazookaris med kyckling o bara hängde. A just det, jag hade mitt första pilates pass med.. typ rulla på en stor boll o lyfta o hade mig, jessica mest skrattde åt mig när jag försökte hålla mig kvar på den där stora bollen.

Idag skulle vi til malmö ihop med två till, men de ångra sig under natten o ska til åland i stället. drygt. så vi får se vad dagen har att bjuda på.. just nu ligger hon o sover.. o underar på att kasta mig på sängen o väcka henne..

... ja, det ska ja nu =)

Kommentarer
Postat av: Jennifer Makeup Artist

Var den dära 700 kroners kebaben god som du käkade idag??:)

2009-03-01 @ 22:22:08
URL: http://jennifermakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0