Äntligen spotified

Japp. Fick en invite till Spotify. Genom att tävla med Ford.

Så just nu lyssnar jag på RMB - Spring =)

Helgen ha varit underbart. Fick mit livs chock när jag kom hem på söndagen efter att ha gästtalat i Väckelsång.

Det jag möts av när jag kommer hem är rosor.. massa rosor liggandes på mitt golv i hallen.

Jessica som va framme o hade gjort det lite speciellt.

Det var häftigt..  först dunderbad o sen lite tilltug med nån creme som jag inte kan stava till.

Idag ska jag ut på vägarna o fota just.. vägar, åxå ett spännande projekt. Får hoppas på lite trafik bara.

Nu bad i alla fall =)

A just det.. möte med Stefan på Harrys med.. ang Tranceport fest.. ska bli heeelt underbart att ha fest igen dårå =)


Kommentarer
Postat av: Pia

Mmm,rosor och värmeljus:)

2008-12-04 @ 17:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0