måndag heela dagen..

kom hem igår kl 22, efter att ha varit och gästtalat på en kvinnobehandling. alltid lika skönt fteråt , dock rätt så slutkörd, men det är skönt samtidigt. jag fylls av ny energi efter varje föreläsning/ gästtalning.

Helgen tillbringa jag med söta rara älsklingen. Inget högt tempo, förutom när vi va o simmade, fast jag lekte mest, min kropp klarar nog inte av att simma... ännu =)

idag så kaaaanske jag får ett stort paket på 29 kg med kläder. känns kul. lite nervöst är det ändå.. fast sån obefogad nervösitet. nu sk ajag bada och efter det morgonvarvet runt karlshamn

Kommentarer
Postat av: Pia

Inga bilder från dina simkonster??

2008-10-27 @ 16:16:40
Postat av: Anonym

Jag lovar dej min lilla pussegull !!!!!!!!!

2008-10-27 @ 19:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0