Fredag igen rå...

Inlede med att posta ibäg lite bibeställda bilder.

Snart ska jag ta o äta lite frukost och sen sätta mig o redigera på ett projekt. Det ska vara klar 6 April. Men ja vill ha den i fas med all flytt o sånt.

Packningen går lite segt. Eftersom jag tänker "ja, men detta behöve jag ju".. men sanningen är den att jag inte gör det.. o sen slutar det med att jag måste kolla mina mail osv..  blir nog som vanligt ett panik flytt i sista minuten. Men va fan. det funkar det med. =)

Jessica kommer snart hit, tror jag.. hon skulle rodda lite saker först.. sen komma hit.  Shiit va jag har blivit torsk på hennes fisk..  ( höhö )

Ne. nu frukost först ja..

Jag kanske sk abörja med photoshop tutorials här på bloggen?  så att det kanske blir lite mervärde än att bara läsa hur jag tänke för stunden o vad jag har gjort liksom...

haj haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0