på utflykt idag...

Idag har jag varit i lund och besökt ModelWorld.

Teamet består av tre fotografer, en data ansvarig, två makeup artister o en receptionist..

det var mycket givande o intressant samt ett proffsigt intryck från början til slut.. O jag fick även testa att fota med en Nikom D3.. det var spännadne...

Sen efter det var jag o fikade med Tezz från Lund o vi planerade lite fotoideér som vi sk agöra vid i februari.. o nu siter jag hemma o försöker få igång det där j***a förb****de tv kortet som jag har i datorn ..

Meeen fu för den som ger sig =)

Kommentarer
Postat av: Jonna

fatta du inte redigerade bilden igår haha, detta är en sträng påminnelse !

2009-01-26 @ 13:48:02
URL: http://jonnaevelina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0