Lund i morgon

Jag har varit i göteborg vid två tillfällen på anställningsintervju, dock så kunde de inte ha mig eftersom jag är man.  

Det som förbrylar mig är att det är en mans dominerad yrke att vara fotograf.. men .. jaja...

i morgon ska jag ner till Lund o träffa lite fotofolk o de vill se va jag går för.   Alltid lika spännande att sticka iväg på sånna äventyr.

Och hemma har jag nog äntligen bestämmt mig för hur jag ska koppla alal datorer hit o dit.  jag har min Wdhdtv til alla HD filmer samt kopplat in bettan som tv streamer.  Det blir bättre bild om jag skickar en 720P signal från datorn til tv än att jag kör direkt från digitalboxen.. 


nu ska jag försöka ringa älsklingen igen, hon va o sprang nyss. Duktig hon är, jag orkade bara springa med henne.. typ... 600 meter?  ( egentligen var det säkert en hel km, det tror jag nog allt att det var =) ;)

Såg på supersize me idag.. en tänkvärd film, kollar på klockan nu o inser att Mcdonalds har stängt.. attans.....

Vi var i kalmar på en spontan resa, o då fick jag frågar.. -kan du tänka dig flytta hit? .. o ja, det kunde jag =)

bara ajg fixar ett jobb med där i så fall.. Så jag ska kolla runt lite.


nu.. ska jag ringa o sen äta nåt gottigottgott...

o sen.. FIIIIIIIIILM i HD =)


Kommentarer
Postat av: Pia

Då kanske du blir Karlskronabo då,

ett stort lycka till med allt.

Sen ut och spring lite med Jessika,bättra på flåset är aldrig skadligt.Håll igång!!

2009-01-25 @ 16:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0