Fredag den 14:e...

Alla hjärtans dag...

kl 00:30

Location: Harrys dansgolv

Event: Tranceport

publik: c:a 300 pers


Vid DJ bytet befinner sig Tommy Tee, DJ Ice samt jag i DJ båset..

Tommy Tee har nyss avslutat sitt set, tar tag i mikrofonen, tackar publiken o räcker den över till mig..

"-Jag vill tacka alla som har kommit hit denna underbara fredag. Dock så är det inte fredag längre, utan lördag.
Och det innebär att det är alla hjärtans dag.

Så jag vill passa på med att göra en sak bland de första i sverige, om inte den första.

Jessica Eliasson, vill du förlova dig med mig?"

Sen gick jag ner, korsade dansgolvet, blicka mot där Jessica stod när jag ropade ut det hela, ingen jessica där.  rätt som det är så kommer hon bakifrån mig, omfamnar mig, jag vänder mig om och ser en chockad, nästan skakig underbar Jessica som har gråten i halsen.

Det var en härlig känsla.

Den enda som inte visste om detta var då Jessica. Vi i tranceport samt våra gäst DJ visste ju om det. =)


Så snart ska vi rodda ringar o sånt.

Kommentarer
Postat av: Pia

Vilken romantiker du är,

glad för eran skull:)

2009-02-15 @ 11:55:53
Postat av: Jessica

Underbaraste dagen i mitt liv. Älskar dig verkligen!!

2009-02-16 @ 13:34:25
Postat av: Jonna

GRATTIS THOMAS :D du är utmanad förresten, läg min blogg

2009-02-18 @ 15:46:27
URL: http://jonnaevelina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0