apoteket säljer verktyg

jag fick reda av niklas att apoteket säljer numera sprutor o kanyler...

Så jag traska in där för nån timma sen o frågar snällt en expedit:
Hej mitt namn är thomas tjöder och jag jobbar som mediaproducent och skule vilja köpa lite rekvisita till ett projekt...
Expediten kollar på mig lite skeptiskt.. ( jag är iklädd min FBI mössa o kortärmad skjorta så mina tatueringar syns).
Njaaaa säger hon , vi måste ha ett papper på att du kommer från där du säger.

o jag blev lite kränkt, men samtidigt så försår jag henne med.. så jag dra upp en historia som hon verka svälja.

Sen fick jag skriva på ett papper om vad jag ska använda kanylen till..  dumt..

men jag fick mina två pumpar o en kanyyyyyyyl =)


Kommentarer
Postat av: Pia

Jag är inte orolig,kan ana vad du ska ha det till:)

2008-09-27 @ 22:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0