fotning 10 timmar typ nonstop

idag har J & J o viktor varit hos mig sen kl 12.. vi har praktiskt fotat hela dagen.. 4 sessioner med olika kläder samt olika locations..  Sen mitt i allt bjöd jag på mat, eftersom Jonna o Nicole har tydligen gaddat ihop sig om att jg uppenbarligen bara kan laga en maträtt.. vilket är heeelt fel..   så,, idag gjorde jag min dunder blixt goda potatismos med stekt flundra o lite olika smaker som spenat, ägg, majonäs o dyl... o alla blev nöjda....  sen på det igen.. nu är jag trött o ska slappa.. återkommer med bilder när det blir aktuellt....   Saknar hjärtat med som fan.. men kommer träffas på fredag...

slappa var det ja.. =)

Kommentarer
Postat av: Jennifer Make-up artist

Du............ Har du läst boken om mitt liv i gips? hahaha den var bra den!



Tack för idag förresten, ska bli kul å se bilderna!!

2008-10-28 @ 23:45:20
URL: http://jennifermakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0