tankar som far II

satt i sängen.. kl 06:55. ( wow, att vara vaken så där tidigt är en bedrift, då jag lägger mig runt 3-4)

Jag har tvätttid kl 7.

Mitt stora dilemma var: kan jag somna om till kl 8 o ändå hinna med det jag ska, eller ska jag upp nu så jag har en timme mer att röra mig med.. 

På tal om fetaste ilandsproblem liksom...

Idag kommer Jessica. =)

men innan det ska ja ha roddat med följande.

*Hämta kamera o stativ
*Köpa DV band
*Få tag på fin skor tills i morgon
*Hämta mitt minnseskort från kontoret
*Vänta in när Mic kommer hit från Göteborg så jag kan låna ett backgrund
*Packa ner hörlurar och batterier

*rigga scenkamera i ronneby
*Koppla in JVC kameran till bildmixern

a just det .. o så ska jag tvätta med =)

Ne. nu ska jag till tvätt stugan.. en start i alla fall =)


Kommentarer
Postat av: Jessica

mycket att göra hjärtat ;)

2008-11-07 @ 10:57:41
Postat av: Pia

Oj, vad mycket tankar,hoppas du hann med allt.

Ha en bra helg:)

2008-11-07 @ 16:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0