falska människor...

Shit va jag har börjat tröttna på det.  Eller vet inte om det är falskhet, nåt fel är det nog i alla fall.. Kan det vara oförmåga att hantera situationer? Eller att inte kunna se inåt o i stället peka på andra?

Folk begär ärlighet, men är själva insvepta i lögner ända upp så att de blir en verklighet.

Men jag kan säga så här... Den som pekar har alttid tre fingrar mot sig själv.

Jag har lärt mig att inte peka, inte ens yppa, jag behöver inte hävda vad som är rätt eller fel, jag behöver inte få min åsikt hörd och i o med det, så behöver jag inte nån sympati för mina åsikter.
Jag vet vad jag tycker o det håller jag för mig själv. Min mor har inte varit den bästa för att uppfostra mig, men en sak har hon fått mig att fatta.
Tar du i skiten , så stinker du.

Thomas "Ta ingen skit" Tjäder

Och nej, sluta hispa o noja nu, jag syftar inte på nån, det var bara ett generell observation nu från min sida som har pågått under en period.    

Nu ska jag nog sova en sväng. Sett klart säsong 3 av weeds nyss. Fan va det är underhållande.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Njaa.. faktiskt inte..

Jag har mina egna drömmar och tänker inte leva någon annans :)

2008-12-18 @ 08:14:26
URL: http://sandish.blogg.se/
Postat av: Pia

Sova?? Redan??

Klockan är väl inte så mycket:)

2008-12-18 @ 20:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0